Because she deserves it..

"Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful"

duminică, 16 mai 2010

Se spune că ploaia-i mai rece..




Aş vrea să mai pot iubi ca atunci
Aş vrea să simt din nou
Aş vrea să zâmbesc
Aş vrea să urlu de fericire
Aş vrea să am în ochii cui privi
Aş vrea să am în braţele cui să ma adăpostesc de frig
Aş vrea să am o mână în care mâna mea să se simtă "acasă"
Aş vrea să am pe cine să iert
Aş vrea să plâng,să vreau să plec şi să fiu oprită
Aş vrea să mă încrunt şi să mi se readucă zâmbetul pe chip
Aş vrea să am cu cine să împart picăturile de ploaie care se lovesc de geamul meu
Aş vrea să ştiu că cineva ma iubeşte,nu "cel mai mult",ci doar "mult"
Aş vrea să mă trezesc şi să nu am motive să fiu tristă
Aş vrea să adorm mereu cu zâmbetul pe buze şi cu buzele cuiva în minte
Aş vrea ca soarele să nu mă mai găsească singură
Aş vrea să ajung să nu mai am ce altceva să îmi mai doresc
Dar plouă..

Un comentariu:

  1. Vrem, ne dorim, oftam,..
    Ahh al naibii soare nu mai rasare si pe strada noastra?;))

    RăspundețiȘtergere